Filmrecensie: Despicable me 3

Eindelijk was hij daar: de nieuwe Despicable me 3 film. Er was vooraf weinig te vinden over de film (tenminste geen grote omschrijving) dus naast dat ik alleen wist dat het om Gru zijn broer zou graan, wisten we niks. De minions, Lucy, Gru + meiden zijn terug en het is tijd om weer even te lachen? Tenminste dat is mijn plan.

Tsja, de verwachting vind ik lastig bij deze film. Vooral omdat vooraf niet veel bekend was, behalve natuurlijk de trailers. Ik hoopte dat er weer genoeg humor in zou zitten, een leuke verhaallijn en gewoon heerlijk kon ontspannen tijdens het kijken.

Allereerst, ik heb veel negatieve reacties gehoord na het kijken van de film van anderen, maar kon ik mijzelf er echt niet in vinden. Ik heb gelachen, vooral om de soms droge humor. De minions zijn weer echte side-kicks en Gru maakt weer heerlijke fouten. Soms zat ik zelfs hard op mee te lachen dus dat zegt voor mij genoeg. Op het humorgedeelte is deze film zeker geslaagd.

De gehele film vloog voorbij en ik heb mij dan echt nog geen minuut verveeld. Het is snel, leuk en vermakelijk. Het is inderdaad niet de beste despicable me film van allemaal. Deel 1 heeft toen echt mijn hartveroverend en dat evenaren had ik dan ook echt niet verwacht. Zonder veel te spoileren, kan ik nu niet veel meer zeggen dus ga ik over op de algehele beoordeling.

Lachen: Ja, ja & ja!
Spanning: Nee, maar zeker ook niet saai.
Irritaties: Soms iets wat langdradig, of zelfde als vorige film.

Beoordeling: ♥♥♥♥♥♥♥ (7/10).

Het is niet de beste Despicable film die er is, maar ik vond hem beter dan nummer 2! Aan de eerste kan waarschijnlijk niet meer getipt worden, dus ik besluit toch voor een 7 te gaan. De film heeft genoeg humor, ook droge humor, actie en nieuw soort verhaal. De minions staan weer wat meer op de achtergrond, maar spelen nog steeds een belangrijke rol met het helpen van Gru. Al met al heb ik erg genoten van de film en is het in mijn ogen een aanrader!